Winter must-haves ♥

Zdravo svima/Hello everybody. :)

  Serbian version:
Pošto nam se zima bliži, odlučila sam da vam pokažem nekoliko predmeta za koje smatram da će biti "must-haves" ove zime. Ovaj post je sponzorisao sajt ZNU. Ukoliko niste znali, oni na svom sajtu nude široku ponudu odeće, obuće i ostalih aksesoara. Još uvek nisam ništa poručila sa tog sajta tako da ne mogu da vam potvrdim kvalitet itd. ali sa sigurnušću mogu reći da imaju zaista predivne stvari po dosta povoljnim cenama. Uskoro vas očekuje i internacionalni GIVEAWAY u saradnji sa njima tako da se nadam da će se vas dosta prijaviti. Inače, nešto o sledećih predmeta će neko od vas i osvojiti u pomenutom giveaway-u. Zato vas molim da mi ostavite komentar ispod ovog posta koji vam se predmet najviše dopada. ♥

 English version:
Winter is coming and that's why I decided to show you a few items that I think are going to be "must-haves" this winter. This post is sponsored by site ZNU. If you didn't know about it, their website offering you a wide range of stylish clothes, shoes and other accessories. I still can't claim anything about this site because I didn't order anything yet, but I think that it's pretty good online store. But I can say that they have really beautiful items for quite reasonable prices. Soon you even can expect one international GIVEAWAY sponsored by them so I hope that many of you will participate. Otherwise, some of the following items you actually will have opportunity to win in the mentioned giveaway. So please leave me a comment below this post which item did you like the most. ♥

Well, let's go...

#1 Black&White Printed Panda Hoodie

Serbian version:
Čim sam ugledala ovu duksericu znala sam da će se ona naći u ovom postu. Prosto je preslatka. I sami znate da ja obožavam kombinaciju crne i bele boje. Mislim da bi se ova dukserica lako mogla iskombinovati sa bilo čim i da bi se uz svaki outfit savršeno uklopila. Sudeći po fotografiji, primećujem da je izrađena od dosta kvalitetnog materijala i da je dosta "debela" tako da je idealna za hladne zimske dane. :)
Možete je pogledati/kupiti *OVDE*.

English version:
As soon as I saw this hoodie I knew that it's going to be in this post. It's simply adorable. And you know that I love the combination of black and white colors. I think this sweater could easily combine with anything and that it would fit perfectly with every outfit. Judging by the photograph, I notice that this hoodie has been made of quality materials and I notice that the material is quite thick so it's ideal for cold winter days. :)
You can order it or check it out *HERE*.

#2 Grey&Black Splicing PU Sleeve Cardigan Coat

Serbian version:
Ovakav kardigan već duže vreme tražim. Kada sam ugledala ovaj prosto sam skočila od sreće! Toliko mi se dopada da vam ne mogu opisati. Već zamišljam kako bih ga nosila. Mislim da bi svakome savršeno stajao i da će on definitivno postati trend ove zime.
Možete ga pogledati/kupiti *OVDE*.

English version:
I have been looking for this kind of cardigan for a long time. When I saw this one and I just jumped because of joy that I felt! I can't describe you how much I like it. I already imagining how I would wear it. I think that this cardigan would look perfect on everyone and that it will definitely become a trend this winter.
You can order it or check it out *HERE*.

#3 Blue Loose Pullover Cape Tassel Sweater

Serbian version:
Ja inače ne nosim pončo jer nisam takav tip. Moj stil se još obrazuje i za sada ne eksperimentišem baš puno, ali nadam se da će se to promeniti narednih godina. Iako nisam neki ljubitelj pončo ogrtača, ovaj mi se baš dopada. Prvenstveno zbog ove predivne plave boje i zbog predivnog dizajna. :)
Možete ga pogledati/kupiti *OVDE*.

English version:
I never ever wore a poncho because I'm not that type. My style is still being formed and so far I don't want to experiment too much, but I hope that this will change in the coming years. Although I'm not a big fan of ponchos, I actually like this one. Primarily because of this amazing blue color and because It has wonderful design. :)
You can order it or check it out *HERE*.

#4 Rough Heels Zipper Water-proof Martin Boots Shoes

Serbian version:
Ne znam iz kog razloga, ali u poslednje vreme su počele mnogo da mi se dopadaju čizme poput ovih i zaista nameravam da kupim jedan par ovog meseca. Smatram da su one baš moderne ove jeseni, ali isto tako smatram da će biti popularne i moderne i tokom zime. Koliko sam uspela da pročitam, ove čizme na fotografije ne propuštaju vodu, tako da su idealne za ove kišovite jesenje dane i za one snegovite zimske dane. :)
Možete ih pogledati/kupiti *OVDE*.

English version:
I don't know why, but lately I have started to like a lot the boots like these, and I really intend to buy one pair this month. I think that they are became a trend this fall, but I also believe that they are going to be popular and fashionable during the winter too. I red description of these boots at their site and it says that they are waterproof, so they are ideal for those rainy autumn days, and for those snowy winter days. :)
You can order it or check it out *HERE*.

#5 White Long Sleeve Lambswool Coat

Serbian version:
Još jedna stvar koja ja inače ne bih nosila jer smatram da nije baš prikladna za moj uzrast. Ali opet mi se mnogo dopada i da sam koju godinu starija definitivno bih je sa zadovoljstvom nosila. Dopada mi se to što je lepršava, krznena, "pufnasta" i što je bele boje. Nekako je savršeno za zimski period! :)
Možete je pogledati/kupiti *OVDE*.

English version:
Another thing that I otherwise wouldn't wear because I think that is not suitable for my age. But I really like it very much and if I'm a few years older I would definitely wear it. I like it because it is fluffy, furry, and because it's white. It's kind of perfect for winter! :)
You can order it or check it out *HERE*.

Serbian & English version:
To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se dopada/That's it for this post, I hope that you like it.
Podelite sa mnom vaša mišljenja u komentarima/Please share your opinions with me in the comments.

Instagram: @kreativnavila
Facebook page: Style On First Place
We ♥ It: kreativnavila
Twitter: @kreativnavila

Voli vas vaša/With love,



Comments

  1. Sve stvari su preslatke.Meni se najviše svidela dukserica.Baš je slatka.♥
    tijanaslife23.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Da li svaki treći post mora da ti bude saradnja?
    Blog ti se pretvorio u sam suve saradnje i to mi se uopšte više ne sviđa kod tebe iako pišeš savršeno...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisi primetila da smetaš? Ne interesuju nas tvoji komentari. :)

      Delete
    2. Nisam onaj anonimac, ali nemam google nalog pa ću morati ovako da komentarišem. :) Mislim da ne smeta i da je dobro rekla, zato što blog nema poentu ako je skoro svaki post saradnja. Čemu 300 čitalaca, mnogo pregleda, kad joj blog služi samo za reklamu? Kad je poslednji put napisala neki dobar, tematski post? Ne seća se više niko. Ne hejtujem, samo iznosim svoje lično mišljenje. :)))

      Delete
    3. Uopšte neću da se raspravljam oko toga da li pišem previše postova u vezi saradnja ili ne. Za svaki post ulažem puno truda i trudim se da svaki post napišem kvalitetno bez obzira na sadržinu. To je dokaz da volim ovo što radim i da mi blog ne služi samo za reklamu jer obožavam da pišem i da čitam vaše komentare na osnovu tema mojih postova. Priznajem da sam u poslednje vreme objavila možda i previše saradnja, ali to ne znači da mi blog služi samo za reklame. Pogledajte malo druge blogove nekih naših poznatijih blogerki ili stranih blogerki i videćete da i one pišu te postove. Potrudiću se da pišem malo manje ovakvih postova. Ali to što si napisala da ne pamtiš kada sam zadnji put napisala neki tematski post govori samo to da ne pratiš moj blog dovoljno. Prelistaj malo stranice i videćeš da nisi baš u pravu. Toliko od mene. <33

      Delete
  3. Fenomenalan post :) Lista je stvarno prelepa,a prvi duksić je savršenstvo :)

    Fashion Awake

    ReplyDelete
  4. Ja sma ranije mrzela ove cizme....Sada mi se bas dopadaju i volela bih da ih kupim ali ima vremena.....Odlican post!Stvari su zaista super :)

    Molim te,pogledaj moj novi post,volela bih da ga ti procitas :)
    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Sve stvarcice su jako lijepe , ali ovaj kardigan mi je definitivno favorit. ♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  6. Sve stvari su lepe, ali najviše mi se sviđaju pončo i cipelice :)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Ajme meni ovaj prvi duks je predivan. Ja obožavam pande

    ReplyDelete
  8. Sve stvari su prelepe,ali duks najlepsiii!!!
    joxykutak22.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Post je izvrstan!Svi odjevni predmeti su lijepi,mada me dojmio pončo.Molim se posjeti moj blog:
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  10. Divne stvarčice, meni se duks sa pandicom deff najviše dopada :-) ♥♥

    Anja's diary

    ReplyDelete
  11. Meni je najlepsa dukserica sa pandom.Jako bih volela da bude u giveaway-u.

    Flyovanje.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takođe! I jeste u giveaway-u, objavila sam ga danas i bilo bi mi drago da se prijaviš! <33

      Delete
  12. Stvari su stvarno odlične,pogotovo panda hoodie

    Pogledajte > www.mdiaryonline.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Stvari su stvarno prelepe! Ove cizme su toliko popularne, bukvalno ih svi nose... A meni se najvise dopada Black&White Printed Panda Hoodie. Presladak je. ♥♥♥

    ReplyDelete
  14. Super post♥
    Pogledaj moj blog ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  15. Imam isti dzemper samo je sa braon tonovima, kombinuje se uz sve :)

    http://elblogde-mari.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala na svim vašim komentarima/Thank you for all of your comments!