Winterlicious Tag ♥

Kumusta sa lahat! (tagalog) :)
Još uvek zvanično nisam otpočela prazničnu/zimsku seriju postova, tako da ću to upravo uraditi ovim postom! Odlučila sam da danas odradim jedan tag jer jednostavno nema boljeg načina da započnete seriju postova bez nekog taga. Tag sam pronašla sasvim slučajno dok sam na jutjubu pretraživala neke zanimljive tagove. Tag se sastoji iz 10 pitanja koja su veoma zanimljiva. Fotografije koje budete videli u ovom postu su polovinom moje, a polovinu sam preuzela sa tumblr-a, nadam se da vam to ne smeta. :)

Well, let's go...

#1 Omiljeni lak za nokte u zimskom periodu?
 Imam dva omiljena laka za nokte koje obično najviše mažem u zimskom periodu. Mogu vam reći da mi je za nijansu omiljeniji ovaj zlatni, ali jednostavno tokom godine više lakiram nokte plavim lakom tako da sam morala i njega na spomenem. :)



#2 Omiljeni proizvod za usne u zimskom periodu?
Naravno to je EOS balzam za usne - sweet mint. Iako obožavam Baby Lips i Labello balzame, EOS najbolje hidirira usne, a meni je hidratacija usana na prvom mestu u zimskom periodu tako da je on moj najomiljeniji proizvod.


#3 Najčešće nošena stvar u zimskom periodu?
Definitivno najviše nosim džempere. Imam ih stvarno dosta tako da ne mogu da izdvojim samo jedan. Najviše volim da se osećam udobno i prijatno u onome što nosim, a tako se osećam jedino kada nosim over-sized džempere. :)


#4  Najćešće nošen aksesoar u zimskom periodu?
Od kada sam otvorila blog zaista sam podobijala mnogo, ali mnogo nakita. Najviše imam narukvica, ali moram priznati da su mi omiljeni aksesoari ogrlice. Pošto sam choker ogrlicu počela da nosim od skoro nju ne mogu uvrstiti kao najčešće nošenu ogrlicu, ali je zaista obožavam. Zato će moj konačni odgovor biti ogrlica sa slatkim priveskom i dugačkim lančićem kao ova na slici ispod. ♥

*Ovakvu istu ogrlicu možete naručiti *OVDE*!

#5 Omiljeno piće u zimskom periodu?
Hmmm... Ja sam inače veliki ljubitelj Coca-Cole i ako znam da ona nije zdrava. No, ne brinite, ne pijem je često, već jednom u dve nedelje. Ali u zimskom periodu nekako najviše volim da pijem tople napitke, tako da mi je omiljeno piće definitivno topla čokolada. :)


#6 Najomiljeniji Božićni/praznični film?
Uvek se radujem zimskom periodu jer se tada na televiziji emituju najbolji filmovi! Film koji prosto obožavam da gledam je "Sam u kući". Uvek se iznosa i iznova smejem i verujem da mi taj film nikada neće dosaditi. Odgledala sam sve delove i najomiljeniji su mi prvi i drugi, ali kada bih morala samo jedan da izdvojim to bi bio prvi deo. :)


#7 Omiljena Božićna/praznična pesma?
Obožavam praznične pesme i kada ih čujem nekako odmah osetim neku euforiju zbog svih praznika koji nam predstoje. Moja omiljena je pesma od Džastina Biebera "Mistletoe". ♥


#8 Omiljena praznična poslastica?
Obično moja tetka dolazi iz Dubaia svake zime zbog praznika i uvek donese moju najomiljeniju poslasticu a to je Ferrero Rocher! Mnogo mi je drago da od pre dve godine ima da se kupi i kod nas, ali ništa ne može da zameni veliku kutiju koja izgleda kao jelka koju mi moja tetka donese. :)


#9 Šta se nalazi na vrhu tvoje liste želja?
Od kada sam dobila novi mobilni telefon prošle godine polovinom decembra mogu vam reći da sam veoma zavolela fotografisanje. Ponekada zaista poželim profesionalni fotoaparat jer moj telefon ne može fotografisati isto dobro unutra kao i napolju ili isto tako dobro kada je dan i kada je noć. Ponekada se osećam ograničeno i zato je na vrhu moje liste želja profesionalni fotoaparat. Već sam počela da sakupljam novac i već sam četvrtinu sume sakupila, tako da nadam se da ću do letnjem raspusta u svojim rukama držati ono što već dugo želim. :*


#10 Kakvi su tvoji planovi za proslavu ovogodišnjih praznika?
Jedino sam isplanirala doček Nove godine, proslaviću ga sa mojim prijateljima iz osnovne škole. Naime, moja drugarica ima veliki vikendicu u zabačenom delu našeg grada tako da je to idealno mesto za žurke jer većinom ljudi više ne žive u tom delu tako da nikom ne bi smetala muzika koja bi bila pojačana "do daske" ili tako nešto. Roditelji moje drugarice koji su vlasnici te vikendice imaju običaj da nas iznenade sa fantastičnim vatrometom tako da ne sumnjam da ćemo se super provesti. Osim toga mi smo sada svi razdvojeni u različitim srednjim školama tako da se veoma radujem ponovnom okupljanju! Što se tiče ostalih praznika. Badnje veče, Božić i doček srpske Nove godine ću proslaviti u svojoj kući sa mojom porodicom. :)


Nominujem:
• Aminu sa bloga All For You.
• Katarinu sa bloga Fashionholic-yeahh.
• Anju sa bloga Anja's diary.
• Andrijanu sa bloga Kapege
I sve ostale koji žele da odrade ovaj Tag! ♥

To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se dopada. :)
Podelite sa mnom vaša mišljenja u komentarima.

Instagram: @kreativnavila
Facebook page: Style On First Place
We ♥ It: kreativnavila
Twitter: @kreativnavila
Ask.fm: kreativnavila

Voli vas vaša,



Comments

  1. Tag je jako zanimljiv!

    overthemoonwithvanja.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Baš interesantan TAG, hvala ti na nominaciji draga :* Odradiću ga ako uspem da ga uglavim između ostalih prazničnih postova koje pišem :) Takođe obožavam Ferrero, iako generalno nisam ljubitelj slatkiša (valjda zato što ima Nutellu u sebi :D). I obožavam Sam u kući, jedva čekam raspust da ga ponovo gledam :) <3

    Anja's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada! Nema na čemu, bilo bi mi baš drago da ga odradiš jer bih volela da pročitam i tvoje odgovore na ova ista pitanja! <33

      Delete
  3. Jos jedan odlican zimski tag, super su odgovori. Upravo sam poslusala pesmu, odlicna je. :) ♥

    ReplyDelete
  4. Fenomenalan tag :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Branka, drago mi je da ti se sviđa. <33

      Delete
  5. Odlican tag!Svidjaju mi se pitanja!
    joxykutak12.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Jovana, bilo bi mi drago da i ti odradiš ovaj tag. <33

      Delete
  6. Draga, hvala na nominaciji, planirala sam da uradim ovaj tag! Srećno sa skupljanjem novca za fotić. ♥☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, jedva čekam da pročitam tvoje odgovore na ova pitanja. Hvala ti puno draga! <33

      Delete
  7. Tag je divan,tvoji odgovori su fantasticni.Imas divan blog,svaka cast.
    PS.uskoro 400 clanova,cestitam svaka cast zasluzila si:))))))

    ReplyDelete
  8. Predobar post! Pitanja su tako interedantna, a tvoji odgpvpri zreli... Drago mk je sto ces dobiti profesionalnu kameru, pa ce tvpje slike biti jos bolje, mada su i sada, naravno, super! <3
    Kazi mi samo, gde ima da se kupi takav EOS , a da je u Srbiji? :D
    Poseti moj blog ako zelis, nov je, i uclani se ako ti se svidi. Hvala puno ! > blogteenqueen.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. EOS možeš kupiti u DM drogerijama, po ceni od 749 RSD. :)

      Delete
    2. Hvala ti puno draga na predivnom komentaru! EOS možeš kupiti u dm drogerijama po ceni koju je Kaća napisala u komentaru iznad! <33

      Delete
  9. Bas mi se svidja tag, odlicni odgovorii <3 :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala na svim vašim komentarima/Thank you for all of your comments!