Recenzija INGRID Lash Artiste Total Effect maskare - Kozmetika&Parfemi

Zdravo svima! :)
- Pre svega želim da vam se zahvalim na divnim komentarima podrške što se tiče promene imena i domena mog bloga, zaista mi je mnogo drago da vam se novo ime bloga dopada! No, da se vratim na prvobitnu temu ovog posta. Pre nešto više od dve nedelje imali ste priliku da čitate recenziju podloge za lice odnosno prajmera brenda Ingrid, a danas vam predstavljam recenziju još jednog proizvoda pomenutog brenda, a to je Lash Artiste Total Effect maskara za oči. Imala sam zaista dosta vremena da je testiram i stekla sam veoma pozitivno mišljenje o njoj, ali o tome ću nešto kasnije zato nastavite da čitate ovaj post. :)

Well, let's go...

Maskara izgleda ovako:

"Lash Artiste Total Effect maskara je multifunkcionalna maskara koja garantuje ekstremno izduživanje, ujednačen volumen i izrazito uvijene trepavice. Njena revolucionarna formula sa prirodnim voskom učvršćuje trepavice i daje efekat potpunog i profesionalnog makeup-a. Zahvaljujući klasičnoj konusnoj četkici možete precizno naneti maskaru čak i ukoliko imate kraće trepavice."
- Ja sam neko ko nema baš izrazito guste trepavice, ali su one zaista dugačke međutim nisu uvijene odnosno dosta su ravne pa ne izgledaju da su zapravo toliko dugačke. Do sada nijedna maskara nije uspela da im da dodatni volumen i da ih izduži, međutim upravo ova maskara je ispunila sva moja očekivanja. Veoma mi se dopada što ima izrazito gustu četkicu na kojoj uvek imam sasvim onoliko proizvoda koliko je i potrebno. U samo nekoliko poteza vrlo lako mogu naneti ovu maskaru i dovoljno je dva sloja da moje trepavice već izgledaju kao da su pune volumena i vizuelno ih izdužuje što doprinosi tome da one izgledaju uvijenije. Drago mi je da ova maskara ima takvu formulu da ne dovodi do slepljivanja i isušivanja. Veoma je postojana i dugotrajna i zaista je pogodna za svakodnevnu upotrebu. Ja je koristim svakoga dana i nisam primetila da su mi trepavice više oštećene nego ranije ili bilo šta slično tako da imam samo reči hvale i svakome bih preporučila ovu divnu maskaru jer je veoma kvalitetna, a i ima veoma pristupačnu cenu! :)

Cena: 399 dinara.
Mililitraža: 12ml

Možete je poručiti OVDE


INFO:
Sajt: www.kozmetikaiparfemi.rs
Facebook stranica: kozmetikaiparfemi.rs
Instagram: @kozmetikaiparfemirs

- To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se dopada.
- Podelite sa mnom vaša mišljenja u komentarima. :)

Instagram: @iammilitza
Facebook page: Iammilitza
Pinterest: @iammilitza
E-mail: milicastanisicms@gmail.com

Voli vas vaša,


Comments

  1. Nice mascara:)
    Have a lovely weekend!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Maskara je veoma lepa i kvalitetna. Pakovanje je jako dobro, i verujem da staje u svaki neseser ili tasnu. Nisam imala prilike da koristim ovaj proizvod, ali sada cu razmisliti o ovoj maskari.
    Novi post je n mom blogu. Rec je o jednoj jako zanimljivoj knjizi:LifeInMyStyle

    ReplyDelete
  3. Kada mi dosade ove koje trenutno imam, probacu je :-)
    Odlican post i slike su bas slatke ❤

    POSETITE MOJ BLOG :
    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Čini se kao kvalitetna maskara, ali ja sam jako izbirljiva kada su maskare u pitanju, mislim da mi ne bi bila dobra četkica, sve u svemu super post

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  5. Prvo moram da pohvalim slike koje su fenomenalne. Odlično si nam dočarala ovu maskaru. Čini se fenomenalna. Imam Max Factor maskaru koja mi je fenomenalna. Voljela bih da probam i ovu, pošto vidim da je tebi fenomenalna. Hvala na preporuci draga♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. Milice,iako unapred znam da ces obrisati ovaj komentar,ja cu ga napisati.Nisam anonimna,ne krijem se,nemas razlog da brises,ali znam da hoces.Preterujes sa saradnjama i ovakvim postovima.Prestala samd a uzivam u tvojim postovima.Svela si svoj blog na to.Postao je prazno mesto gde se samo redjaju saradnje i gluposti,da budem krajnje iskrena.Nijedna ozbiljna blogerka ne bi ovako postupala i na taj nacin ujedno pokazivala veliko nepostovanje prema citaocima.Svaku kritiku si obrisala,to nije pristojno i dostojno jedne prave blogerke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdravo draga, prvenstveno hvala ti na krtitici i poštujem tvoje mišljenje ali ne slažem se sa tobom. Da zaista pratiš moj blog znala bi da nisu svi moji postovi sponzorisani i da svake nedelje možeš pročitati i po koji tematski post. Takođe i da nisu sponzorisani postovi svejedno bih objavljivala recenzija i haul postove stvarčica ili predmeta koje bih kupila od svog novca tako da ukoliko te ne interesuju postovi takve tematike slobodno možeš da zaobiđeš moj blog. Ima mnogo blogerki koje pišu postove na istu tematiku pa ne vidim da si i njima zamerala tako nešto. U svakom slučaju, hvala ti na tome što si podelila svoje mišljenje sa mnom. Takođe nemaš pravo da me prozivaš i da me nazivaš nedostojnom jer ja to nisam, kad bi znala koliko truda i vremena ulažem u svaki svoj post drugačije bi pričala. Pozdrav! :*

      Delete
    2. Zdravo Milice!Posle ne znam koliko komentara na racun tvojih postova,udostojila si se da odgovoris.No,okej.To što mnoge blogerke pišu iste postove i jeste glupo,moracu da budem gruba,ali to svakako nije tvoje opravdanje.Ja ne pratim puno blogova,a tvoj pratim vec dosta vremena,recimo iz vremena kada si pisala konkretne postove.Imam li ili nemam pravo?Imam.Generalno,ne postoji nijedna prepreka da ti kazem da si nedostojna,draga.I sama si rekla jedan tematski post,a sve to ako zanemarimo koliko je diskutabilno sta je tebi tematika.Svoje vreme ostavljam ovde jer ne volim osobe koje drze svoj blog zbog par besplatnih stvarcica.Ti postovi su bezlicni.Jedno je praviti postove o sminci,makeupu,odevanju,a potpuno drugo non stop praviti wishliste,kupovine sa svih zivih kineskih i japanskih sajtova.Pozdrav!❤❤❤

      Delete
    3. Ovako, prvenstveno ne odgovaram na ovakve komentare jer ne želim da se spuštam na vaš nivo i zato što me zaista ne zanimaju mišljenja ljubomornih ljudi poput tebe. Nisam mislila da budem gruba, ali sada hoću. Prvo, da imaš pravo da iskažeš svoje mišljenje ali nemaš pravo da me vređaš. Blog nije predviđen za takvo mesto i ako zaista želiš da mi uputiš kritiku učini to preko mejla, a ne putem komentara. Iako tvrdiš da pratiš moj blog otpočetka, sumnjam da je to tačno jer da jeste onda bi znala da sam ja prvu saradnju sklopila tek posle godinu dana od osnivanja bloga i zaista nisam pojma imala do tada šta saradnje uopšte znače. Te stvarčice kako ih ti nazivaš dobijaju i mnoge poznate blogerke i jutjuberke koje ne bih da prozivam i takođe ih reklamiraju i prave sponzorisane videe i postove tako da ja nisam ti prva ni poslednja. Takođe ovakvi postovi koje ti nazivaš nezanimljivim uopšte nisu takvi sudeći po tebi koliko pregleda imaju i koliko su čitani. To što ti ne voliš ovakvu vrstu postova ne mora da znači da ih ne vole i drugi. Takođe ja ne pravim stalno liste želja i takvi postovi su najređi na mom blogu. Dakle, nikada nisam primetila da si mi ostavila koji lep komentar kada bih napisala tematski post i sumnjam da ti moje postove zaista čitaš već jednostavno želiš da se ja osećam nedostojnom ostavivši mi ovakav komentar. Draga moja, otvori blog pa ćeš videti koliko je truda i vremena potrebno uložiti. Molila bih te da ne ostavljaš više ovakve komentare ovde i da mi se za sve ubuduće obratiš putem mejla ili neke društvene mreže. Toliko od mene, hvala ti! :))

      Delete
  7. u hrvatskoj jos nema ingrid kozmetike al cini se jako dobra

    Maggie's Blog

    ReplyDelete
  8. Žao mi je što Ingri-a nema kod nas, ali nadam se da će doći. Maskara izleda odlično, a fotografije su izvrsno ispale! Super recenzija! ♡

    kreativanblog.blogspot.com ❤

    ReplyDelete
  9. Prelepe sličice! Odlična recenzija.
    Četkica mi se ne dopada kod ove maskare toliko, ali drago mi je da tebi odgovara. ☺♥

    ReplyDelete
  10. Odlična rezencija draga i predivne fotke! Ova maskara izgleda jako kvalitetno, obzirom na cijenu. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Tvoj blog mi se jako sviđa. Pratim te odnedavno i predivno pišeš. Jako mi se sviđa. Ja sam nova u blogovanju tek sam danas napisala svoj prvi post. Naravno bi mi bilo drago da bi htela da me podržiš i da se učlaniš u moj blog.

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala na svim vašim komentarima/Thank you for all of your comments!